Een overzichtelijke werkplek!
Ben je je laptop wel eens kwijt, heb je onoverzichtelijk veel materialen, of word je gek van de vele e-mails? Als je veel wil doen, of je hebt veel aan je hoofd, is het lastig als het onoverzichtelijk is.
Waarom investeer je niet in tijd en aandacht om dat op te lossen? Gun jezelf een goede start, een helpende hand. We gaan samen aan de slag op je werkplek; ik leer je georganiseerd te werken en effectief gebruik te maken van ruimte en materialen. Mijn klanten zijn zelfstandig ondernemers en werknemers van kleine en grote bedrijven of instanties.
Een fijne, overzichtelijke werkplek, een goed ingericht archief, materialen goed vindbaar, overzicht in je e-mail box, grip op de to do’s…het is een basisbehoefte om goed en met plezier te kunnen werken – én het is mogelijk!
Misschien denk je – ja maar…dat moet ik toch zelf kunnen – ik ga in de vakantie eens alles reorganiseren… Heb je dat niet al vaker bedacht en kwam het er toch niet van? Nu heb je een zetje nodig, of een andere kijk. Of gewoon handige tips die je zelf niet paraat hebt. Wil je zelf al iets doen? Hier zijn handige organizing tips voor je werk
Wil je met mij aan de slag: het kennismakingsgesprek is gratis, en ik werk in dagdelen van 3 uur.
Mijn uurtarief is vanaf € 85,- excl. BTW.
Ik bied de volgende Werkplek Pakketten aan:
■ ‘Overzicht op je werkplek’ – voor ZZP-ers
2 dagdelen + evaluatie; kosten: € 475,- (excl. BTW).
Je krijgt een overzichtelijke werkplek, én tips en handvatten om georganiseerd te (blijven) werken!
■ ‘Georganiseerd werken’ – voor medewerkers en managers in bedrijven
2 dagdelen + evaluatie; kosten: € 545,- (excl. BTW).
Je krijgt een overzichtelijke werkplek, én tips en handvatten om georganiseerd te (blijven) werken
Bij reistijden langer dan een half uur reken ik een klein bedrag aan reiskosten. De pakketten zijn uit te breiden met extra uren.
Maak een afspraak, het lijkt me leuk om met je kennis te maken!