Profiel

Als professional organizer ben ik met en voor mijn klanten bezig om een goede en passende structuur te vinden voor zowel hun spullen, hun werkzaamheden als... hun leven. Mijn werk is daardoor erg afwisselend en elke keer weer een uitdaging!

Ellen

Na een gerichte training ben ik in 2000 als zelfstandige gestart met het beroep dat mij op het lijf geschreven is: professional organizer. In dit beroep kan ik al mijn talenten en ervaring kwijt. Ik vind het erg leuk om met een praktische insteek mensen te helpen om (weer) overzicht te krijgen en mijn werk geeft mij veel voldoening.

Ik heb samen met mijn man twee volwassen kinderen, spreek verschillende talen en heb een aantal jaren in het buitenland gewoond. Ik heb tot 2000 diverse opleidingen gevolgd en ruim 20 jaar werkervaring in het bedrijfsleven opgedaan op secretarieel, redactioneel, vormgevings- en organisatorisch gebied. Door mijn levens- en werkervaring én door mijn sterke intuïtie kan ik mij snel inleven in mensen in hun woon- en werksituaties. Ik ben ervan overtuigd dat overal een (creatieve) oplossing voor te vinden is en hou het graag simpel en logisch. Ik sta open voor nieuwe ideeën, ik blijf mijzelf ontwikkelen met diverse opleidingen en door contacten en samenwerkingen met andere professionals.

  Mijn LinkedIn profiel

 

Ik heb samen met mijn collega Petra Bosch het bedrijf Cleandesk.nu. Bij grote bedrijven en instanties trainen en coachen wij medewerkers op hun werkplek, in Effectief Werken.
 

Ik ben lid van de NBPO, de Beroepsvereniging van de Nederlandse Professional Organizers; ik hanteer de NBPO beroepscode van geheimhouding.

Sinds januari 2013 ben ik één van de zes trainers van de NBPO Basistraining professional organizer. Het is erg leuk om op deze manier mijn ervaring en expertise te delen. Ik ben geregistreerd in het CRKBO, het Centraal Register Kort Beroeps Onderwijs.

 


Aanmelden Nieuwsbrief
© 2018, Ellen Massaro Disclaimer